Virtuálna účtareň je riadna účtovná kancelária, v ktorej každý klient má riadne vedené účtovníctvo. Rozdiel je len v kontakte s klientom, ktorý prebieha na elektronickej báze.
Za nášho klienta riadne spracujeme všetky doručené podklady, vypracujeme mzdy a s nimi súvisiacu agendu, spracujeme daňové priznania k DPH, dani z príjmov, dani z motorových vozidiel, vrátane štatistických výkazov a inej dohodnutej agendy.
Výstupy má klient k dispozícii na vlastnom konte, zároveň všetky sú podané elektronicky. V prípade kontrol klienta plne zastupujeme.
Komu sú služby virtuálnej účtarne určené?
Ak ste na tieto otázky odpovedali kladne, určite nás neváhajte kontaktovať.
Sme profesionáli, ktorí Vám osobnú konzultáciu vynahradia modernými komunikačnými prostriedkami, takže o svoje poradenské služby neprídete. Spolupracujeme s daňovými poradcami a audítormi, preto Vám radi pomôžeme pri riešení Vašich situácií v podnikaní.
Dbáme o ochranu osobných údajov a Vami poskytnutých dát. Vaše doklady ostávajú u Vás a máte ich kedykoľvek k dispozícii.
Na nás sa môžete plne spoľahnúť.
Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií. Spracúvanie osobných údajov.